Kızlar selam size bişey sormak istiyorum benim kızım sekiz aylık başından beri biz Aptamil mama kullanıyoruz fakat mamadan mı bilmiyorum ama her mama sonrası uyuyor ama uykusunda 10 dakika sonra ağlayarak uyanıyor ve gazini çıkarıyor mamayı yedikten sonra gaz çıkarmıyor bu gaz çıkarma şeyi normal mi yoksa mama ekstra gaz mı yapıyor normalde bitmesi lazım değil mi Burgaz’ın neden hala bitmedi