Kızlar selam benim ikizlerim var 7 bucuk aylıklar birisi güzel uyuyor uyansa bile emzik alıp tekrar dalıyor ama biri sürekli uyanıyor emzikte versem olmuyor illa kucağıma alıp pış pış yapmam lazım veya emzirmem lazım emiyor hatta mamada yapıp veriyorum bazen çok geç dönüyor tekrar uykuya, bazen uyuyor geri ama bir saat sonra tekrar uyanıyor ve öyle sakin bi ağlamada değil baya sesli ağlıyor napıcam bilmiyorum bu konuda uyku eğitimi alan var mı veya siz nasıl yaptınız