Kızlar bebeğim 3.5 aylık dogdugundan beri 4,5 kez fln ağlama krizine girdi öyle normal bi ağlama degil yani. Kolik böyle olmaz diyolar hergun aynı saatte gelir ağlama bi kaç saat sürermiş kolik değil normal gaz sancisi diyorum ama normaldede huzursuz ağlayan hep kucak isteyen bi bebek bazen emerken çok ıkiniyor kakasi mukuslu ve sıvı. Bebeğiniz gün içinde huzurlu sakin ama kolik saati gelincemi ağlıyor ? Kolik bebeğin gün içindeki davranislarini merak ediyorum biseyler deyin bana 😪