merveiso Kızlar adetim 13 gün gecikti, cuma kan testi verdim negatif ama hala olmadım, havalardan olur derler ama havalar nasıl etkiler ki, bu durumu daha önce yaşayan var mı aranızda
AslanKadini_ merveiso doğumdan sonra 1 ,2 yıl duzensizlik oluyor benim doğum yapali 10 ay oldu 6 ay olunca regl görmeye başladım 1 ay 1 hafta erken 1 ay 1 hafta gec oluyorum 4 aydır
merveiso Kızlar bugün doktora gittim hem sağ hem solda kist oluşmuş 3-4 santim uzunluğunda, o yüzden adat olamamışım, sizinde gecikme varsa gidin doktora beklemeden
Benbenim2 merveiso aaaaa benımde öyle gecikme olmazdı kist var denildi ondanmo acaba başka ne dedi doktor söylermsnz gebelik testide yaptı negatifti
merveiso Benbenim2 alttan baktı yemi doğum yapmışsınız kist olmasına şaşırdım dedi 3 tüp kan aldı kan tahliline göre ilaç vereceğim dedi
josephine_ merveiso benimde 4. gün hâlâ tık yok belirtileri var ama kendisi yok çatlıcam sinirden test negatif…
esraalic merveiso benimde 13 gün gecikti 2 tane test yaptım negatif çıkmıştı neyseki sonra oldum rahatladım
Benbenim2 esraalic valla ben dayanamadım gittim adetimin 5. Günğnde kanda idrarda negatif çıktı ama kist gördü acaba ondanmı gecikiyor diye düşünüyorum
esraalic Benbenim2 ben emzirdigim için düzensiz olduğunu düşündüm o yüzden aklıma doktora gitmek gelmedi açıkçası