aysemsi10 popodaki kızarıklık yağdan değildir diye düşünüyorum. Zaten çatlak olduğu için kullanıyormuşsunuz, kızarıklık da ondan kaynaklıdır muhtemelen.
Benim büyük oğlumda da bebekten makat çatlağı olmuştu. Göğüs ucu için kullanılan lansinoh kremden sürmüştüm, çok iyi gelmişti. Göğüs çatlağını iyileştirirse onu da iyileştirir diye düşündüm. Bir de emzirirken silmek gerekmiyordu, çocuğun ağzına girmesinde sakınca yoksa tenine sürmemde de sakınca olmaz deyip sürmüştüm.