Meva_2020 Kızlar kızım 1 aydır hasta çocuk antibiyotik kullandı bitti tekrar ateşi çıktı çok korkuyorum Crp 80 çıktı . Enfeksiyon var dedi doktor başına gelen var mı kötü hastalık falan değildir değil mi
sek_kahve Meva_2020 crp vücutta enfeksiyon olduğu anlamına gelir, kızınızınkisi biraz yüksek. Antibiyotikle düzelir inşallah
Zynpasll Meva_2020 canım kötü değil aslında kanda mikrop var ama işte sizin baya yükselmiş aslında crp de yüksekliğinde antibiyotik etki etmez benim çocuklarında yükselir hemen bi dut kürü yapıyorum 3 günde düşüyor hemen başla YouTube de İbrahim Saraçoğlu dut kürü yaz çıkar
Meva_2020 sek_kahve düşmezse nolur allahnkorusun düşmeme ihtimali varmı acaba çok korkuyorum ilkkez başıma geldi
Meva_2020 Zynpasll yaptım canım soğumasını bekliyorum çok korkuyorum ya düzeldi tekrar yüksek ya umarım düzelir
Meva_2020 bendenbirtanedahayok benim yavrum daha bugün her yerim ağrıyor anne dedi Allah yarımdı etsin şifa versin çocuğuma ve her hastaya
yavrupotuncek Meva_2020 cep yuksek olunca vücutta yani heryerinde agrimi oluyo benimde bebeğimin yüksek çıktı sebepsiz sanki neresine dokunsak agliyo biyeri agriyomus gibi bundan mi acaba
suheyla92 Meva_2020 crp vücutta enfeksiyonun varligini gosterir bende de cok olur yükselince cok halsiz oluyor insan.
ayisit Meva_2020 crp daha da yükselirse yatış verirler büyük ihtimalle baya da yükselmiş geçmiş olsun
asam Meva_2020 gecmis oncelikle kanda efeksiyon var canim korkma her hastalik doneminde yukselir genelde crp degeri antibiyotik veriyo doktor sizinki biraz yuksek ama bebegin durumu iyise endise etme dut icirebilirsin etki ediyor o
fatmaselbala Meva_2020 kızımda hasta olduğunda 37 çıkmıştı normal değeri 3 olması gerekiyor dedi antibiyotik iğne verdi 3 gün kullandık sonra antibiyotik ilaç verdi çok şükür bir sıkıntı yok