AslanKadini_ alexab 6 kullanıyor benim oğlum ben kolundan ziyade bacak bel arka ön uzunluk olarak her tarafının kaplayacak şekilde bez seçiyorm yoksa sızıyor
alexab araskusum benim kız 11.700 kg 14 aylık ama ben 4 numara kullanıyorum 5 e geçecektim herhalde baya küçük kalmış bezi 😃
araskusum alexab benimkinin bacaklarını çok sıkıyordu ve ön arka kısmı çok kısa kalıyordu artık 15 kg hala 6 devam şuan
asli08 alexab 4 bizde çok küçük kalıyor ya bacakları hep sıkmış oluyo kızarıyor o yüzden elimdeki 4ler bitince 5 geçtim
ZeydsMom alexab 11 kq 5 numaradayiz. Ama bu beze gore degisiyor bence bide bebek boyu kilosu meselesi var. Boyu uzun bebegin kilosuyla boyu kisa bebegin kilosu ayni olsada bez ayni olmayabilir.
alexab ZeydsMom prima premium care 4 numara molfix 4+ sleepy 5 numara oluyor kızıma. Boyu kaç oğlanın sizin
forumgurmesi 12 kiloya 4 asla olmaz 5 bile biraz küçük geliyor. Prima kullanıyorum 6ya geçmeyi düşünüyorum .