Kızlar oğlum bir aydır sürekli üst solunum yolu enfeksiyonu oluyor, son bir haftadır boğazında yani bafemcilerinin olduğu yerde sert Bi şişlik var baya belli oluyor, randevu aldım ama korkuyorum hastalıktan dolayı mı yoksa ciddi bişey olabilir mi yaşayan var mı