Kızım 12.5 aylık ben mutfakta iş yaparken çok merak ediyor illa kucağıma gelip izlemek istiyor ben de zorlanıyorum dedim öğrenme kulesi alsam hem ben rahat ederim hem o beni izler oyalanır hem ilerde elini falan yıkaması için de rahat olur. Ama en az 1000 tlden başlıyor piyasası. O yüzden sorayım dedim gerekli midir memnun musunuz? Memnunsanız hangi markadan aldınız?