yokdahanelercanim Kızlar ben 8 bucuk ay önce doğum yaptım. Lohusalık dışında hic regl olmadım. 2-3 gündür afedersiniz kahverengi sümüğümsü bir akıntı gibi bi şey var bu regl mi nedir ya
yokdahanelercanim buglem_moms regl olunca cocuklar memeden tiksiniyolar gibi bi sey okumustum sizde de oldu mu
Kuzularinanasi yokdahanelercanim hayir tiksinme diye bisey olmuyor cnm.sadece biraz sutte azalma olabilir o da sagimda belli olur.emzirirken bi farki olmaz.bolca su emmeye devam yani.