Hanımlar merhaba normal de 7+0haftalık olmam lazımken geçen perşembe doktora gittim 6+1 çıktık. Doktorumuz geç döllenme olabileceğini söyledi. Bebeğimizi gördük ultrasonda kalp atışı da vardı ultrasonda belliydi dinletmek istedi ama çok çok derinden geldi ve tabi biz korktuk derinden gelince 1 oğlumuz var 1 düşüğüm var o bebeğinde kalp atışı derinden geliyordu korktuk açıkçası. Ve şuan bebeğin boyu da 3.80 mm çıktı 6 haftalık için küçük gibi sizce nasıl derinden gelince kalp sesi çok korktuk. Ve belirti olarak bende kaşık ağrısı bel ağrısı yorgunluk halsizlik gitti şuan sadece hafif uyku hali var başka bi belirtim yok bundan da korkuyorum.