Merhaba kızlar bişey sorcam 2 yaş oğlum kreşte arkadaşlarını ısırıyormuş hatta kendısını de ısırıyor arada. Bana yapmıyor evde de bu davranışı yapmıyor sadece okulda. Sizce nedendir önüne nasıl geçebilirim ? Konuşuyorum söylüyorum yok yıne yapıyor. Oğretmenını de ısırıyormuş bazen. Bana öğretmen diyor 3 5 gün evde kalsın bu davranışı unutsun. Sizce böyle birşey olabılır mi hiç zannetmiyorum unutacağını nedense. Oğlumun babası yurt dışına gitti belli bir süre olmayacak yanımızda acaba o mu tetıklıyor yada 2 yaş sendromu falan mı oluyor bu ? Ne yapsam sizce ?