sdacyln tam 1 ay önce özelde yaptırdım 4,5 yaşında kızım
bizim ayılınca kanaması olduğu icin tekrar operasyon geçirdi 2 kere anestezi aldı yani malesef ama yine de rahat geçti diyebilirim
hele ki 1 aydır hasta olmaması, horlamaması ve ağzı kapalı uyuması harika bir his
25 bin verdim, tekrar kanama olduğu icin 1 gece yattık normalde aksamına çıkarıyorlar