Eb2 Kızlar 18 aylık 14 kilo oğlum da biraz öksürük var. Ventolin vermek istiyorum ama miktarı ne kadar olmalı acaba. Bu kilolarda olup ölçüyü bilen var mı acaba. En son yarıma 2.5 cc izotonik veriyordum. 12 aylıkken falan.
eknbrc Eb2 ventolini doktor kontrolünde kullanın her öksürükte kullanılmaz ki. 6 yaşına girecek oğluma hala sadece serum fizyolojik veriyorum.
Mnli Eb2 ventolin benim 5 yaş oğluma bile çarpıntı yapıyor çok güçlü kalbi yoruyor sizinki daha çok küçükmüş drunuza danışmadan vermeyin bence
teachermom5 Aklimideliricem merhaba bu ilacı verdikten sonra burnunu aspiratörle temizlemek gerekiyo mu
Eb2 eknbrc evet doktorlar kızıyor ama şu an kar yağıyor arabamız da yok. Bu geceyi bi atlatalım bakalım.