kendinize sendrom etiketi vurmazsaniz cok daha kolay atlata bilirsiniz.2 dogum yapmis 2cide cok baska psikolojiye girmis biri olarak soyluyorum.uzerimdwn lohusa depresyonu etiketini atdikdan sonra iyilesmeye basladim.yeni anne oldun suan yasadigin en kotu durum bile cok normal zamanla azalarak yok olacak.