sydaglsen Bebeğim 5 aylık 15 gün sonra tadımlara başlayacağız sorum yukarda kızlar gerçekten gerekli mi? 40 ml lik olanlar var alsam sonra napıcam küçüçük şeyleri diyorum. 200 lük alsam hepsini yediremem siz neler yapıyorsunuz?
araskusum sydaglsen benim miniklerden var ben yoğurt, kavanoz mama, atıştırmalık kuru meyve, kaşık mama koymak için kullanıyorum sadece yoğurt değil
ekimkizi_ sydaglsen küçük kavanozlardan var ama ben onlari fazla corbalari saklamak için kullaniyorum yada disariya yoğurt yemek goturmek icin kullaniyorum büyüğün yarisi kadarinda mayaliyorum yoğurdu da
merkursavascisi_06 sydaglsen dışarı giderken yemek vs taşımalık iyi oluyo cam daha sağlıklı olduğundan. Küçük aylarda dikkat etmiştim kızıma her seferinde ayrı kavanozlardan yoğurt açardım beklemiş sulanmış yoğurt yedirmezdim de şimdi Allah ne verdiyse yiyo😬
imaddesi sydaglsen bit kadar kavanoz ben gereksiz bulduğum için almadım. A101′den 210 ml aldım 15₺ydi🤭 daha kullanışlı
merkursavascisi_06 sydaglsen onu tam hatırlamıyorum canım ya annem getirmişti onda varmış ama nasıl diyim böyle tuzluklar falan olur ya çok küçük değil ama sofraya konulan öyle boylardı
[silindi] sydaglsen bizimki de 5 aylık oldu ek gıdaya doktor mu karar verdi siz mi başlayacaksiniz. Herşeyi tutup ağzına götürüyor otururken kafasını tutabiliyor ama başlasam mi bilemedim. Bide bu kavanozlar belki ilk 2 ay işe yarar ama sonra yetmez diye düşünüyorum bir büyüğünü almak daha mantıklı sanki.
ekimkizi_ sydaglsen benimki a101de satilan mavi pembe kapaklilardan buna benziyor ama cok da önemli değil şekli kucuk kavanozlar
sydaglsen imaddesi dimi ya 210 ml baktım da bende yarım falan yoğurt mayalayım madem günlük açıp vermek istiyorum ya sulanıyor açıldıktan sonra
aaslanbeyy 40 ml küçük olanları suan her gün 1 tane veriyorum tadımda olduğumuz için kullanıyorum. 190 cclik aldım onlara da hazırladıgım yogurt , çorba vs koyuyorum rahat alıyor .
Mnli sydaglsen ben özel almadım evdekileri kullandım dışarda tatlı satılan kavanozlar var ya magnolia falan kahvaltılık sos olur marketlerde içinde boyutunu bilmiyorum ama 210 dan büyük onlara yapıyordum bazen yarım koyuyordum elimde onlardan çok vardı her seferinde taze açıyordum kalanı biz yiyorduk bir de o ara yarım yarım kalanları ben sürekli keke kullanıyordum haftalık kek yapıyordum bu yüzden 😂 şimdi 1 buçuk yaşında çorbasını hala bunlara koyuyorum tek seferde üç günlük çorba yapıyorum bunlarla dışarı çıkarken de yanıma alıyorum iki çocuğum var diğeri 5 yaşında ona yazın yulaf chia tohumlu puding falan yapıyorum bunlarda yine kolayıma geliyor benim
Kuzularinanasi sydaglsen ben normal kavanozlara mayaliyorum.ztn acilan koavanoz 1 -2 gunde bitiyor .sadece kizlarim degl biz de yiyoruz bazen 2 kavanoz bile bitebiliyor.hic bisey olmaz.mayaladgm yogurt agzi acilmamissa 1 hafta 10 gun bile dayaniyor ev yogurdu kolay kolay bozulmaz saglam kosulda saklarsaniz.o minnak kavanozlara gerek yok ama yine siz bilirsiniz.mayalama ztn haftadan haftaya yetiyor.