esma121212 hayır hiç denecek kadar az gün içinde tv rutinim yok kumandayı eline alırsa belki üç dk açıp kapatırım hemen gittiğim yerlerde de hep dikkat ettim izletmemeye şuan öyle bakınca aa tv hemen kapatın demiyorum ama algısını başka yöne çekiyorum çok konuşuyorum mesela kuş gördük her seferinde görsekte görmesekte kuş bak kuş, kuş nerdeymiş bak bu kuş cik cik der hadi kuşu çağır kuuuş gel diyorum örn olarak bir de tabi gün içinde sürekli konuşmuyor kuş görürse kuş diyor araba görürse ya da bu ne diye sorarsam araba diyor