Babalarımız ve ondan öncekilerin kafalarının arkası neden dümdüz? O ağaç beşiklerde sürekli sırt üstü yatmaktan, başlarının sağa sola çevrilmemesinden tabi ki. Benim ablam bebeği çok ufakken denedi ve 4-5 ay kadar bebek sadece o beşikte uyuyordu, hiç kimsenin evine gidemiyordu, geceleri tıngır mıngır salla babam salla… bir de beşik halının üstünde kayıyordu sürekli. Karı koca nefret ettiler o beşikten, güç de olsa bıraktırdılar. Ayakta sallamak da çok zor ama beşikten iyidir.