Hayırlı olsun bebişiniz, Rabbim bahtını ömrünü güzel eylesin inşallah. Tez vakitte kavuşursunuz inşallah 🙏🏻 oğlum 33+5te doğdu, 2 ciğer geliştirici yapıldı bana da. 2260 gr doğdu, 25 gün küvezde kaldı. Emme refleksi hiç yoktu, hep ağzından hortum ile beslendi. Ara sıra kanguru yapmamıza izin veriyorlardı, ten tene olunca emme refleksi gelişsin diye. Son hafta emme refleksi başladı ve 1 hafta içinde çıkardılar.💐