R_y_M Selam kızlar bi şeyi merak ediyorum hpv testi yapan her kadın da mutlaka çıkıyor mu bunların sayıları var mesela bende çıktı doktor korkulacak bi şey yok herkeste olabiliyor dedi ve fitil verdi krem fitil kullanmadım daha bundan kurtuluş var mı ?
berna52 R_y_M doktor her kadın da çıkıyor derken bir çok kadının başına gelen bir durum diye bahsetmiş. Kimi siğil ile fark ediyor kimi şans eseri smear testi yapılırsa fark ediyor. Korkmayın çaresi kurtuluşu tabi ki var. Dr unuzun verdiği ilaçları kullanın inşallah şifa olur
hannymom R_y_M merhaba. Nasıl farkettiniz benim aletim takılmıştı yaklaşık 9 ay oldu ama kanamam oluyo damla damla ilişkiden sonra da oluyo birkaç gün de devam ediyo bu hpv belirtisi mi
muge_anlii R_y_M Ben de iki ay önce yaptırmıştım HPV 16 çıktı yani en agresif hemen arkasından kolposkopiye girdim değerlerim cin3 yani kanserden önceki son durak yarın ameliyat olmam gerekiyordu ama adet oldum o yüzden haftaya kaldı
berna52 R_y_M en azından erkennden fark edilmiş iyi tarafından bakmak lazım. Korkmayın maalesef bir çok kadının başına ömrü boyunca bir kez geliyor. Eğer hamileyseniz normal doğum yapılmıyor haberiniz olsun. Dr unuz zaten gerekli açıklamayı yapmıştır.
Bebek234 muge_anlii nasıl bir ameliyat çok üzüldüm geçmiş olsun bende 1 senedir hiç kontrole gitmedim 58 çıktı benimde
muge_anlii Bebek234 aslında bugün ameliyat olacaktım ama regl olunca haftaya kaldı 33 yaşındayım her sene mutlaka kontrole gitmek lazım lütfen ihmal etme
tgcecagman muge_anlii Merhaba benim de smear ascus çıktı kolposkopiden cok korkuyorum devlette olacağim biraz bilgi verir misiniz