Amineyusufmuhammed bunu bende nasıl çözebilir im acaba diye düşünüyorum neden en iyisi onların .
Son zamanlarda bi kankiş var bana öyle hitap ediyo sevmiyorum aramıyorum ama geçerken uğruyo vs uzaklaşamadık
Bu kadının Ablası ziraat bankası gişe memuru ama banka onun muş gibi aktarıyo bize neyse bebek asla istemiyorum dedi bizimki doğunca bu şey çok iyi bende doğurcam dedi şey dediği ilgi imiş yani doğum yaptın gelen giden oluyo vs
Neyse hanım ablamız hamile ablası banka sahibi olduğu için herşeyini o alıyo kardeşinin alsa sorun yok kendi kullanmadıklarını veriyo bizimki bak ben bunu giyiyorum hevesim kursağımda kalmadı hamileliğimi yaşıyorum falan bende yaşayamadım kustum sürekli karnımda çok küçük tü neyse bunları geçtim şimdi bana diyo ki o ev şöyle böyle bizim eve laf ediyo . Kendi evi yok kira biz kira vermiyoruz .
Eşlerimizin vesilesiyle tanıştık eşi asgari ücret alıyo ama ona göre şef vs vs vs vs...
Anlatmakla bitmez.
Yani benimde anlamadığım insanlar neden kendini büyük göstermeye çalışırken küçülür neden ben senden üstünüm çabasına girer ki
Üstünlük ancak takva ile dir.
Bende çözmüş değilim ama çözerim inşallah