nnoktaa mars_ay ahh ahh daha neler neler var. Bazen cehalet mutluluktur diyorum. Sadece ilaçlar da değil ki bebe bisküvisine kdar her şeyin içindeler.
nnoktaa cemmo2905 13 aylık. İlk döneminden beri kullanıyorum. Reçetesiz alabiliyorum eczaneden. Ancak her şeyde olduğu gibi bu tür ilaçların da sahteleri internet ortamında mevcut. Yalnızca eczaneden alınız
cemmo2905 nnoktaa Merhaba sizin öneriniz ile Besteton aldım da 4-10 yaş arası kullanıma uygun olduğu yazıyor. Dr yan ulaşamadım da bebeğinize kaç damla veriyorsunuz ben sağlık ocagının verdiği damlayı 5 damla olarak kullanıyordum
1burc nnoktaa bende bir yaşına kadar bestiron kullandım ancak doktor kilosu kadar dedi demir değeri düşük çıkınca Lipozone ye geçiş yaptım ama daha başlamadım acaba kilosu kadar damla mı az düştüğü için demir eksik çıktı ki
cemmo2905 nnoktaa Merhaba evet kg başına 2 daml yazılmış ama en hazla 20 damla kullanılması ve 4-10 yaş arası çocuklara uygun olduğu yazıyor. Bayağı kafa karıştırıcı insan korkuyor ☺️
nnoktaa 1burc hiçbir fikrim yok. Bahsettiğiniz markayı hiç duymadım. İçeriği güvenilir midir bilmiyorum. Belki doz arttırabilirsiniz bestiron da. Ben göz kararı veriyorum artık. 1-2 kez çekip veriyorum
fatmaisgex mars_ay ben sağlık ocağının verdiğini kullanınca kabızlık yaptı benimde doktorum ocean microfer yazdı daha almadım
ibr24 Lipozonal mı iyi yoksa bestiron mu kizlar 6 aylık bebeğim sidefer kullanıyorduk ama içeriği sodyum varmış yeni ilaç arıyorum bende
Tosbigin_Annesiii mars_ay benim bebeğim 2 ay 18 günlük doktor 3 aya girince başlicaz dedi ama esnemesi çok internetten baktığımda esnemesinin demir eksikliğinden olduğunu söylüyor