kubra11111212 Kızım 25 günlük doğumdan beri kabızlığı var bı türlü geçmedi başına gelen var mı yardımcı olur musunuz sadece anne sütü içiyor bugün yeni mama verdik belki bağırsaklara değişik gelir düzelir diye ama fayda etmedi çocuğum kasıla kasıla bı hel oldu