Kızlar doktora gittim boğazım sürekli ağrıyor her sabah kalktığımda boğazım ağrıyor doktora dedim ki hocam dedim benim sürekli boğazım ağrıyor yaşam kalitemi etkiliyor dedim faranjit dedi KBB ama bilmiyorum dedimA Doktor dedi ki sen de reflü var dedi şurup yazdı ondan olabilir dedi sabah acı bir tat oluyor mu dedi boğazlarım ağrıyor falan dedim yaşayan var mı ağız kokusu da yapıyor