Aysun16 Hanimlar dogumdan 8 ay sonra adet oldum telefonumda uygulama var hamile kalmadan önce uygulamanin soyledigi tarihte adet oluyordum gecen ay ilk adetimdi bu ay hala olmadim 3 gün gecikti diyor hamilelik süphemde yok normalmi düzensizlik
Elazeynep1 Aysun16 bende 6 ay sonra oldum ilk defa bakalım ne olcak emzirirken düzensiz oluyor diyorlar ama bilmiyorum
Aselminaaa Aysun16 çok çok normal canım bende 4buçuk aylıkken adet olmuştum ilkkez olduğum için evlenmeden önce nasıl adet olursam öyle olurum diye bekliyorum eski uygulamaya bakıyorum adet olmadım test aldım kan aldırdım çıkmadı tam iki hafta geçti o zaman oldum insan yinede korkuyor bu korku bana seneler gider 😅 yinede şüphe varsa içinde test yap