anneann bence fazlasıyla Tartışmaya açık bir konu. Eşimde öyle der ama ben 3.den sonra doktorda onaylarsa eşimin imzasıyla düşünüyorum.
“Gelen bereketiyle gelir” der Ama gelen bereketiyle gelir diye düşünerek ard arda da çocuk yapmak da olmaz. Gelen bereketiyle geliyor ama benim psikolojim ne olacak? Bakan benim, uykusuz kalan benim, deliren benim.. Küçüğüne bakıcm diye hep büyüğü ihmal etmekte günah o zaman. Doğurup doğurup bakamamakta günah o zaman. Spiralde, hapta, her türlü korunmakta günah o zaman..