eda3595 Kullanan var mı hanımlar doktor yazdı ama ben bilemedim sağlık ocağı da kullan dedi ama bebeklerde kullanılmıyor diye biliyorum
anneann eda3595 kullandım ben çok iyi geldi bebeğim ağır grip olmuştu üç günde toparladı doktor kullanabilirsiniz demişti
beriiiiil eda3595 normalde 2 yaş altına kullanılmaz deniyor ama kullanılıyor. 11 aylıkken günde 2 kez 1 çay kaşığı vermiştim. Öğlen de calpok vermiştim. Hızlı toparladı. Antibiyotik kullanımının önüne geçti. İlerlemeden kullanın derim