baharne ben doğduğundan beri kılıyorum bir şekilde. Ha bazen zor durduğu için sadece farzını kıldığım oluyor ama aksatılacak bir durum yok. Uykusuna denk getirirsiniz olmazsa da eline bir şey verirsiniz. Yani savaşta bile namaz kılmakla mükellef askerler, kaldı ki biz mi kılmayalım evimizde😊