bu şekilde doğdu. Şuan 4 aylık saçları çok dökülüyor du kellige gdiyodu elimde hep ağzında olduğu için eline saç düşüp yiyodu. Hep elinden topluyodum ama bezinde kakasinda hep saçlar gördüğüm için kestik saçını tamamen. Şimdi saçları çıkıyor yine aynı yerden böyle dönük çıkıyor . Ben hatırlıyorum çocukken benim alnimin ortasında böyle dönük tüy vardi 10 lu yaşlarda. Ama kızımda 2 tane var