Benim bebeğimde de çok gazlıydı çok ağlıyordu doktor bana diyet yazdı dikkat edince çocuk rahatladı doktorunuzla konuşun anneden bebeğe geçiyor gaz kendinize de dikkat etmeniz lazım üşütmeyin banada rezene dediler bende içtim bebeğede 30 cc lik biberonda verdim sakinleşti istersen bir çaykaşığı da verebilirsin ben bir zararını görmedim çok geçmiş olsun .☺️