eylm1 12 aylık bebeğim gece sayamayacağım kadar çok uyanıyor. Yüzüstü dönüyor o şekilde bütün yatakta sürünüyor sonra kalkıp oturuyor istemsizce. Emmek için uyanıyor gece beslenmesini kesmek istiyorum aslında ama artık gün içinde o kadar uykusuz kalıyorum ki gece cesaret edemiyorum nasıl olacak nasıl çözülecek bu durum
araskusum eylm1 benimki de 13 aylık aynı 9 da yatar sabaha kadar gazı yoksa 7-8 kare gazı varsa zaten sayamayacağım kadar çok kalkar, ben bu yüzden yanımda yatırıyorum en azından yanımda uzanırken emiyor
eylm1 araskusum bende yanımda yatıyorum aynı şekilde en az 7 kere uyandığı için. Ama artık çok yorucu olmaya başladı. Çok sık döndüğü için park yatakta da hemen uyanıyor. Yanımda da uyanıyor şaştım kaldım
Gamze_cnky1 eylm1 Ben de vallahi , 1 hafta uykusuz kalıcam diye gece emmesini kesmeye cesaret edemiyorum , bittim , tükendim. Abartısız kalkıyordur 20 kere falan. 15 aylık bu Arada. Çare bulamadım.
eylm1 Gamze_cnky1 burda bi arkadaş var gece emmesini kesmiş ama hala aynı şekilde uyanıyor diyordu. O ihtimali de düşünüp hiç cesaret edemiyorum