Arkadaşlar ben 2 hafta önce iğne oldum. Ağrım yok ama bacağımı mesela diğerinin üstüne atarken aşırı geriliyor yürürken vs. O gerginliği hep hissediyorum. İğnenin vurulduğu yere dokunduğumda acı hissediyorum yani öyle çok acımıyor ama tuhaf bir his. İğne oldum daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım bu normal mi? Vurulduğum sıra da hemşirenin eli aşırı hafifti hiç hissetmemiştim bile bitti diyince şok olmuştum. Öyle sert vurdu da onun ağrısı da değil. Doktora gitmem gerekir mi normal mi bu şimdi?