hilalinde1 Arkadaşlar bebekle kışın gidilecek şöyle sıcacık tercihimiz sobalı veya şömineli bir mekan var mı ????
gizemzumraa hilalinde1 yuvacıkta serbahçe var mekan tamamen size ait oluyor herkesin ayrı ayrı oturma yeri var yani ve içerisi de sobalı cok huzur verici bir yer