Uraz_12 Evet bebegimin dilinde siyah leke cikto orta kisminda basina gelen var mi cok korkuyorum gecemzse doktora goturcem insallah kötü birsey degildir (demir ilaci kullanmiyorum 7 aylik )
Dla Uraz_12 merhabalar benim kızımda da aynı sorun oldu Demir ilacı bi kaç sefer verdim nerdeyse bi haftadır vermiyorum acaba doktora gittiniz mi doktor Size ne dedi
LinaSelin Hiç bir bilgim yok yorum yapıyım da yukarda kalsın geçmiş olsun inşallah kötü bir şey çıkmaz
Uraz_12 LinaSelin insallah ya panik oldum bi kac kisiye sordum agzina koydgunu bi oyuncaktan olmus olabilir dediler ama siyah leke olusturacak bi oyuncagi yok ki
Uraz_12 Dla evet doktora goturdum ben demir ilaci vermiyordum doktor onemli birsey olmadigini muhtemelen renk veren birseyi emdigini soyledi eve getirdim takip ettim meger benim terliklere takmis kafayi onlar siyahti direk çöpe attim sonra gecti bir haftada