teachermom5 Instagram’da Dr. Osman Gönülalı takip ediyorum. Ek gıda için şöyle bir yorumu var, ilk aylar tadım aşaması. Doymak için yemiyor. Erken ek gıdaya geçtiğiniz zaman tadım süresini uzatmış oluyorsunuz ve doyum aşamasına gelene kadar bebeğiniz sıkılıyor. Bu ona eziyet oluyor. 6 ayı bekleyin diye. Bilmiyorum bana çok mantıklı geldi. Biz 5 aylığız mamayla besleniyoruz kilosu iyi. Genelde mamayla beslenenler de erken geçiliyor. Eşime karşı bu konuda savaş veriyorum. 6. Aya kadar direneceğim ,😂