Bebeğim dün itibariyle 3 aylık oldu. 10 gündür ekstra huzursuz.Kakasını yapmakta çok zorlanıyor. Dünden beri yapamadı . Elini ağzına götürüp damaklarını kaşımaya çalışıyor. Yapamadığında ağlıyor. Bazen bir anda ağlamaya başlıyor. Bir noktadan sınra sadece memede sakinleşiyor. Gaz sancıları yoğunlaştı. Normalde azalması gerekmiyor mu?