Ben kimyon çayı ve rezene kullanıyorum ara ara çok düzene geçemedim onda. Doktorumuzun önerdiği Damlayı kullanıyorum özellikle emzirmeden önce veriyorum eczacım öyle önerdi daha çok rahatlama sağlıyormuş ve kesinlikle her emzirme öncesi masaj karnına sırtına ayak altlarına ve emzirme sonrası gazını almaya dikkat ediyorum. Çok yoğun gaz sancıları olduğunda kiraz çekirdeği çorap ve kemer takıyorum yada ayağının altına doğru sıcak su torbası koyuyorum. Ben bu şekilde fayda gördüm tamamen kesilmedi ama bebeğim baya rahatladı çok şükür 🤲🏻