Bebeğim 4 ay 20 günlük asla durmuyor hep mızmız geceleri saat badi bazen daha da sık ağlayarak kalkıyor. 4 ayin başında da boyleydi sonra 1 2 gib duzeldi gibi oldu simdi bir haftadır tekrar böyle. Gündüzleri bi tık daha iyi gibi ama geceleri felaket diş mi atak mı anlamadım