Merhaba 2 aylik bebegim var 2 haftadir huysuzlugu var soyleki uykusu cok hafifledi gunduzleri 30 - 40 dk uyuyup az miktarlarda sut icip emiyor sutum az oldugu icin emziriyorum uzerine sagiyorum 30 - 40 cc cikiyor bazen iciyor bazen yetmiyor mama takviyesi yapiyorum ama emerkende biberonla icerkende 2 - 3 dk iciyorsa 10 dk agliyor. gaz sikintimiz vardi ancak hafifledi damlaya basladikdan sonra ikinmasi pek yok gazini uykusunda emerken falan rahatca cikariyor artik ama emerken yada sutunu icerken uyuyakaliyor yatirinca uyaniyor kisir dongu halinde devam ediyor. her gun duzenli atesine bakiyorum yok. gecen hafta acaba rahatsizligi varmi diye doktora goturdum cok sukur tahlilleri kontrolu temiz cikti. bir yerde yanlis mi yapiyorum bilemiyorum. biraz sut iciyor emiyor agliyor ve katila katila agliyor omzuma aliyorum evin icinde geziyorken susuyor kucagimda evde gezerke emdirip iciriyorum gene ayni agliyor birakiyor omzuma gelince susuyor. kucaga da alistik bu yuzden. o boyle yaptikca ben de cok uzuluyorum cunku yetemiyormus gibi hissediyorum kendimi. sizinde basiniza geldi mi onerileriniz var mi ? havalar da cok sicak belki ondan mi bilemedim doktorumuz da artik deneye deneye bulacaksiniz diyor ama denemedigim yol kalmadi sanki. bilemedim cikmazdayim. 😔