Bikaç gün sonra bebeğim 6 aylık olacak. Ek gıdaya 5 buçuk aylıktan başladım doktor önerisiyle. Sebze meyve tadımlarını yaptırdım. Bundan sonra nasıl ilerlemeliyim. Süt alerjisi şüphesi var yoğurt tadımı yaptırmalı mıyım. Sizler 6. ayda neler yedirdiniz bebeklerinize