Hyesim aaa siz bizsiniz, üstelik benimkiler de 26 aylık. Gelin sarılalım😃🫂
Ama yalnız olmadığıma sevindim, aynı şeyleri düşünüyordum. Geri kalacaklar birşey öğretemiyorım etkinlik yaptıramıyorum diye çıldırıyordum ama olmuyor olmuyor malesef hele ki ikiz bebeyle daha da olmuyor ☺️ ben pes ettim ve zamana bıraktım. Arada yine teklif ediyorum birseyler yaptırmaya çabalıyorum ama olmuyorsa bırakıyorum 🙂