Merhaba güzel anneler . Gerçekten yazmicaktim ama belki çözümü çaresi vardır ne bileyim tavsiye verecek vardır 🥲 ben dünyanın en sabırlı insanlarından biriyim ama kızıma çok üzülüyorum 24 aylık olucak. Doğduğunda bile inanılmaz çığlık kıyamet ağlardı her gören şok oluyordu ne fena bebek diye. Geldi iki yaşına hâlâ inanılmaz huysuz şöyle anlatayım yaramaz değil , eve eşyalara kendine bize zarar vermez , öyle huyları yok ama huysuz mızz mızz her şeye saatlerce ağliyor saatlerceeee , uyutmaya gidiyorum ayağıma alıyorum beni tekmelemekten perişan ediyor ama inanılmaz uykusu var uyumak istiyor ama asla uyumuyor iki üç saat sürüyor belime kramp giriyor artık başıma sancı giriyo 🥲 . Uyuyor miz mız uyaniyor miz miz , ne yapmak lazım çok güzel bakıyorum çocuklarıma bu arada. Envai çeşit oyuncaklar var evde estra park kurduk salıncak Kaydırak .. bisikletler . Beslenme duzenleri harika abur cubur yok ..yani derdi nedir bu kızın..gün sonunda yemin ederim beyin kanaması gecirmedigime şükrediyorum..beni gören anlar ciddiyim yüzde yirmisini anca anlattım 😒😒 ne yapmak lazım .. bu arada hâlâ konuşmuyor anlıyor ama konuşmuyor