Kızlar yüzümde çok sayıda yüzeysel ben var cildiye doktoru baktı ve hepsi iyi huylu lazerle aldırabilirsin ama tekrar çıkma olasılığı var dedi aranızda yaptırıp memnun olan veya yaptırdıktan sonra tekrar çıkıyor diyen varmı yardımınıza ihtiyacım var 🥲🥲