İstanbulda yaşıyorum normalde anneme geldim Mersin’e sizce 56 günlük bir bebek anlar mi evinde olmadığını yada hava degisimi etkiler mi uyku düzenini? Buraya gelmeden önce gündüzde gece de güzel uyurdu şimdi meme de uuuyor yatağa koyuyorum uyanıyor gece desen kesintisiz 3 saat uyuyan cocuk uyanıyor sürekli 🤦🏻♀️ Gaz sorunumuz çok yoktu gaz oluyor birde sanirim sürekli emmek istiyor .Cok bunaldım memeden inmiyor.Sizde bu durumları yaşadınız mi anneler ?Bu Arada bebegim erkek