Dün ateşi vardı. Çok şükür ateşi bugün yok. Ama okadar huysuz ki napacağımı şaşırdım.
Uykusu var uyumak istemiyor. Sürekli kucağım da olmak istiyor. Sanırım üşütmüş bugün de burun akıntısı var.
Yoruldum gerçek den annelik çok zor. Biraz içimi dökeyim dedim. Okuyana teşekkür ederim