Baharoyku çok geç indi sütüm bu kez de damla damlaydı çocuğum mamaya alıştı mı bilmiyorum sütüm az oldugu icin istemedi memede verdim ama gelemeyince sinirleniyordu ve benim sütüm hiç artmadı keşke sütüm çok olsaydı çok üzülüyorum elimden bir şey gelmiyor