Kızlar selamlar doğum iznindeyken maaş zammı yapılır mı yapılmaz mı? ( Ocak zammından bahsediyorum) . İznim bu ay bıtıyor ıçerde bir aylık ıznım var önce onları kullanıcaktım bütün şirkete zam yapılmış ama benım maaşım aynı kalmış aşırı sınırlıyım devam etmeyı de dusunuyodumişime ama çok canım sıkıldı bu konuya