minoli Kızlar selam bebeğim dün tam 1 yaşında oldu ama sütüm ilk aylar hariç hep azdı ve kızıma yaramadı da:( sağma yöntemleri süt artırıcı gıdalar uyku vs falan hep dikkat ettim ama gene aynı yani çok sütüm yok ve kızımın kilosu alt sınırda 😞 eczanelerden vs alıp kesinlikle memnun kaldığınız süt artıran takviyeler var mı bir de ben kendim de çok halsizim bu aralar hazır ramazanda geliyor hem bebeğe hem bana iyi gelen takviye öneriniz nedir eczacı bi ara mamilacdan bahsetmişti iyi gelir mi
Gokturkmom minoli Bestlak bende kullandım ilk etapta bence faydası oldu.Sezaryen doğum yaptığım için sütüm biraz geç geldi .Kayısı ,incir hoşafı içtim o da çok etkili ,bol bol su tüketin ve emzirme en çok sütü artıran şey.
Nzlberen minoli ocean mummy kullanıyorum ben multivitamin balık yağı içeriyor onu bı dene bence hem sanada iyi gelir
zeybeksfamily minoli ben doğum yaptığımda doktorum imom latte ve bestlak damla önermişti çok memnunum bebeğim 4 aylık hala kullanıyorum. İmom latte de balık yağından tut bütün vitaminler mevcut. Bestlak bitkisel süt artırıcı takviye ondan da memnunum. Birde hamileyken kramplarım için magnezyum kalsiyum çinko takviyesi var OSTEOCARE Allah üretenden razı olsun kemiklerime yorgunluğuma çok iyi geliyor bu üçünü içiyorum ben herşeyi seçerek yiyen biriyim ama bunlardan mıdır bilmem iyiyim elhamdülillah birde bebeğin için beslenmene dikkat et meyveni kuruyemişini ihmal etme su iç bol bol annesi yaparsın seeen 🫶🏻🫶🏻🫶🏻