İnstagramda hastalanmayancocuk sayfasında sarımsak kürü var ateşi düşürüyor bağışıklığa çok iyi geliyor kızıma da kendime de düzenli yapıyorum hastayken geçene kadar hergün yapıyorum mutlaka dene canım Çin sarımsağı olmasın. İstisnai bazı kişilerde reflü olursa kürü yapmamak gerekiyor gözlem yaparsın