Uykusuzhergeceeee ben yapmıştım yeşilden ama o kadar kötü oldu ki bebeğime saygıdan yedirmedim 😂 yani kirmiziyi bilmiyorum ama yeşilden yapmayın ya inanilmaz kötüydü ki yeni tatları seven biriydim. onun yerine tam buğday ekmek karışımı alıyorum vitma’nın onu yapıp dilimleyip buzluğa atıyorum begeniyorum bu şekilde